TYPES OF DOCUMENTS

Main procedural issuesstated in the applications of citizens filed to GWP head office


Those who wish to connect to the water supply/sewage systems shall fill in Annex 1 approved by GNERC resolution #9/2 dated 29 March, 2012 (Application for connecting new customer to water supply system).

 

The application for new customer connection to water supply system shall be supported only by the following documents:


-         Copy of the applicant’s ID;

-         Extract from the Entrepreneurial Register (in case of legal entity);

-         Extract from the Public Register or any document verifying registration of the ownership right;

-         Document verifying the payment of 50 % of connection cost, or in case of connecting to water supply system multi-family residential house house – the document verifying payment of 100 % of the connection cost; 

-         Explanatory note on the water supply of the object pending connection verified by the designing company, which is developed on the basis of the architectural and construction data of the approved project design.

 

 

SMS-Service

  • Immediately upon filing an application the citizen will receive registration paper with instruction: please wait for SMS notification.

  • In response to the application the citizen will receive standard SMS notification saying that the corresponding answer has been prepared.

 

განაცხადი მომხმარებლის საკითხის განხილვაზე

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

განაცხადი აბონენტის რეგისტრაციის შეცვლის შესახებ  -  აბონენტად რეგისტრირებული პირის შეცვლა, ნასყიდობა, დროებითი სარგებლობა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

აბონენტის რეგისტრაციის, ცვლილების მოთხოვნის შემთხვევაში, კომპანია  მომხმარებლის მიმართვიდან არაუმეტეს 5 სამუშაო დღის ვადაში ვალდებულია უზრუნველყოს შესრულება.

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის შეგიძლიათ მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე 2 93 11 11.

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

აღრიცხვის კვანძის შემადგენელი ნაწილების შეცვლა, დალუქვა, მათ შორის მრიცხველის ან/და ლუქის დაზიანების შემთხვევაში

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დაზიანებული აღრიცხვის კვანძის, ასევე მისი შემადგენელი მრიცხველების, სხვა სახის დანადგარებისა და მოწყობილობების აღდგენას, შეცვლასა და დამონტაჟებას უზრუნველყოფს კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

დარიცხული თანხის კორექტირების მოთხოვნის განაცხადის ფორმა


განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დარიცხული თანხის კორექტირების მოთხოვნის განაცხადის განხილვას კომპანია უზრუნველყოფს 10 სამუშაო დღის ვადაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დაზიანებული აღრიცხვის კვანძის, ასევე მისი შემადგენელი მრიცხველების, სხვა სახის დანადგარებისა და მოწყობილობების აღდგენას, შეცვლასა და დამონტაჟებას უზრუნველყოფს კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში. მომხმარებელს შეიძლება დაეკისროს სასმელი წყლისმრიცხველის შემოწმების საფასურის გადახდა „სასმელი წყლის მიწოდებისა და მოხმარების წესებით“ გათვალისწინებულ შემთხვევაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

მომარაგების ტექნიკური ხარისხის ადგილზე შემოწმების მოთხოვნის შემთხვევაში, კომპანია  ვალდებულია, უზრუნველყოს ადგილზე შემოწმება მომხმარებლის მიმართვიდან არაუმეტეს 5 სამუშაო დღის ვადაში. ამასთან, თუ მომსახურების გასაწევად საჭიროა მომხმარებლის მფლობელობაში არსებულ ტერიტორიაზე შესვლა, მომხმარებელი ვალდებულია, უზრუნველყოს წყალმომარაგების ლიცენზიატის  წარმომადგენლების დაშვება მის მფლობელობაში არსებულ ტერიტორიაზე წინასწარ შეთანხმებულ დროს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დაზიანებული აღრიცხვის კვანძის, ასევე მისი შემადგენელი მრიცხველების, სხვა სახის დანადგარებისა და მოწყობილობების აღდგენას, შეცვლასა და დამონტაჟებას უზრუნველყოფს კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

 

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

წყალმომარაგების შეწყვეტის/აღდგენის შესახებ განაცხადის მოთხოვნების შესრულებას კომპანია უზრუნველყოფს 10 სამუშაო დღის ვადაში. მომხმარებელს უფლება აქვს უარი თქვას მომსახურებაზე, რის შესახებაც მან 10 დღით ადრე მაინც უნდა აცნობოს კომპანიას.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

 

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11