ВИДЫ ДОКУМЕНТОВ

Основные процедурные вопросы, в связи с которыми граждане обращаются с заявлением в головной офис «Джорджиан уотэр энд пауэр»


Желающий подключиться к системам водоснабжения/водоотведения обязан заполнить приложение 1, утвержденное принятым ГНЭРК постановлением №9/2 от 29 марта 2012 года (заявка о подключении нового потребителя к системе водоснабжения). 

 

К заявке о подключении нового потребителя к системе водоснабжения должны прилагаться только следующие документы:  


-      копия удостоверения личности заявителя;  

-       выписка из Предпринимательского реестра (в случае юридического лица);

-       выписка из Публичного реестра, или любой документ, который служит основанием для регистрации права собственности; 

-        документ, подтверждающий уплату 50% стоимости, а если имеет место подключение к системе водоснабжения многоквартирного жилого дома - документ, подтверждающий уплату100% стоимости; 

-         заверенная проектной организацией пояснительная записка, в связи с проектом объекта в части водоснабжения, разработанная на основе данных архитектурно – строительной части проекта.  

 

 

SMS-сервис

 

  • сразу после подачи заявки гражданину/гражданке будет вручен лист регистрации, с прилагаемым указанием:  ждите SMS – сообщение; 
  • в связи с ответом на заявку, в течение 5 (пяти) рабочих дней гражданин/гражданка получит стандартное SMS – сообщение по поводу того, что ответ на заявку готов.

 

განაცხადი მომხმარებლის საკითხის განხილვაზე

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

 

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

  

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

განაცხადი აბონენტის რეგისტრაციის შეცვლის შესახებ  -  აბონენტად რეგისტრირებული პირის შეცვლა, ნასყიდობა, დროებითი სარგებლობა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

აბონენტის რეგისტრაციის, ცვლილების მოთხოვნის შემთხვევაში, კომპანია  მომხმარებლის მიმართვიდან არაუმეტეს 5 სამუშაო დღის ვადაში ვალდებულია უზრუნველყოს შესრულება.

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის შეგიძლიათ მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე 2 93 11 11.

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

აღრიცხვის კვანძის შემადგენელი ნაწილების შეცვლა, დალუქვა, მათ შორის მრიცხველის ან/და ლუქის დაზიანების შემთხვევაში

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დაზიანებული აღრიცხვის კვანძის, ასევე მისი შემადგენელი მრიცხველების, სხვა სახის დანადგარებისა და მოწყობილობების აღდგენას, შეცვლასა და დამონტაჟებას უზრუნველყოფს კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადი მომხმარებლის საკითხის განხილვაზე.

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

დარიცხული თანხის კორექტირების მოთხოვნის განაცხადის ფორმა


განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დარიცხული თანხის კორექტირების მოთხოვნის განაცხადის განხილვას კომპანია უზრუნველყოფს 10 სამუშაო დღის ვადაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დაზიანებული აღრიცხვის კვანძის, ასევე მისი შემადგენელი მრიცხველების, სხვა სახის დანადგარებისა და მოწყობილობების აღდგენას, შეცვლასა და დამონტაჟებას უზრუნველყოფს კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში. მომხმარებელს შეიძლება დაეკისროს სასმელი წყლისმრიცხველის შემოწმების საფასურის გადახდა „სასმელი წყლის მიწოდებისა და მოხმარების წესებით“ გათვალისწინებულ შემთხვევაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

მომარაგების ტექნიკური ხარისხის ადგილზე შემოწმების მოთხოვნის შემთხვევაში, კომპანია  ვალდებულია, უზრუნველყოს ადგილზე შემოწმება მომხმარებლის მიმართვიდან არაუმეტეს 5 სამუშაო დღის ვადაში. ამასთან, თუ მომსახურების გასაწევად საჭიროა მომხმარებლის მფლობელობაში არსებულ ტერიტორიაზე შესვლა, მომხმარებელი ვალდებულია, უზრუნველყოს წყალმომარაგების ლიცენზიატის  წარმომადგენლების დაშვება მის მფლობელობაში არსებულ ტერიტორიაზე წინასწარ შეთანხმებულ დროს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

დაზიანებული აღრიცხვის კვანძის, ასევე მისი შემადგენელი მრიცხველების, სხვა სახის დანადგარებისა და მოწყობილობების აღდგენას, შეცვლასა და დამონტაჟებას უზრუნველყოფს კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

 

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

წყალმომარაგების შეწყვეტის/აღდგენის შესახებ განაცხადის მოთხოვნების შესრულებას კომპანია უზრუნველყოფს 10 სამუშაო დღის ვადაში. მომხმარებელს უფლება აქვს უარი თქვას მომსახურებაზე, რის შესახებაც მან 10 დღით ადრე მაინც უნდა აცნობოს კომპანიას.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

 

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

თქვენ განაცხადზე რეაგირებას კომპანია 10 სამუშაო დღის ვადაში უზრუნველყოფს.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

 

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11

 

განაცხადის შესავსები ფორმა

 

განმცხადებლის საყურადღებოდ!

 

თქვენს მიერ განაცხადის გამოგზავნის შემდეგ, კომპანია განაცხადს დაარეგისტრირებს საკუთარ სისტემაში და მოკლე ტექსტური შეტყობინებით გამოგიგზავნით განაცხადის რეგისტრაციის ნომერსა და თარიღის.

 

განცხადების ელექტრონული ფორმითი გამოგზავნა შეგიძლით ელ. ფოსტის მისამართზე online@gwp.ge

  

დამატებითი ინფორმაციისათვის მოგვმართოთ კომპანიის ცხელ ხაზზე  - 2 93 11 11